enteresanliklardan birisi

elektrikle calisan aletlerde (bilgisayar olsun, mutfak robotu olsun, ne olursa olsun) herhangi bir problemle karsilastiktan sonra, fisi cekip de bir muddet beklemenin soruna cozum olmasi beni her zaman sasirtmistir.

daha dun bilgisayar anakartin surucusunu guncelledikten sonra beklenmedik hatalar vermeye basladi. ekran kartini gormedi.. vb.
format atmak uzere masaustundeki belgelerimi yedekledikten sonra (ne mutlu bana ki) uykum geldi ve format işini uyandiktan sonra yapmaya karar verdim.
neyse, uyandiktan sonra yeniden baslattim blg.yi ve sorunun gitmiş oldugunu anladim.

el hasili kelam, bugune kadar hep deterministik bir sistem olarak dusundugum bilgisayar dahi boyle yaparsa, bu dunyada 2 kere 2 nin her zaman 4 etmeyecegine ben de kanaat getirdim.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Oracle BI EE 11.1.1.7.0 - Catalog Manager Command Line Options

ODI Knowledge Module frequently used Jhytons

Geçer